nedjelja, 4. listopada 2015.

Favoriti za mjesec rujan :-)

Pozdraav,za danas sam vam odlučila pokazati koje sam ja to proizvode u mjesecu rujnu koristila. Ima ih dosta pa bolje da odmah krenemo!

1. Schauma šampon i regenerator za kosu.

Već dugo koristim razne Schaumine šampone i regeneratore za kosu. Ovaj s lijeve strane,regenerator imam već nekoliko mjeseci ali sam ga tek početkom 9. mjeseca počela koristiti. Jako je dobar i stvarno je potrebno malo da vam kosa bude sjajna i mekana. Na njemu piše da je on za taknu i slabu kosu i da ga jača. Ja nemam problema s tankom i slabom kosom,ali mi se stvarno sviđa. U njemu ima 200 ml.
Što se tiče šampona,on je on je također za tanku i slabu kosu ali on kosu i obnavlja. Predivno miriše i definitivno najbolji šampon za kosu kojeg sam ikada probala. U njemu ima 400 ml.

2. Balea piling za lice.
Druga stvar je ovaj Balein piling za lice. On je piling za pranje lica s mirisom maline i za sve je tipove kože. Predivno miriši i jako je dobar. Lijepo pročisti lice i lice bude jako mekano,sve pohvale za ovaj proizvod.

3. Balea gel za lice.


Ovo je blagi gel za pranje lica s vitaminima. Također jako fino miriše i kao šećer na kraju je poslije prošlog 
pilinga. Predivan je.

4. Avon perlice.
Četvrta stvar koju imam su avon perlice. Ovo je kao bronzer i nijansa je warm. Jako su dobre i daju 
prekrasan stvar. Ne koštaju više od 50-ak kuna. 

5. Nivea ruž.


Ovaj ruž sam dobila jednom prilikom u DM-u kada sam kupila određen broj stvari. Ovo je nivea ruž za usne.  Nijansa je Red Power 26. Jako lijepi crveni ruž,dugotrajan je na usnama i sve pohvale o njemu.

6. Manhattan korektor.


Ovaj Manhattan korektor sam dobila za svoj rođendan od prijateljice. Nijansa je 24 Sun Beige i malo mi je pretaman pa sam ga koristila u svrhu bronzera. Dobro prekriva i stvarno je odličan ali nažalost pretaman.

7. Beauty blender spužvica.


I posljednja stvar koju imam je ovaj prekrasna beuaty blender spužvica. Tu na slici nije namočena pa je mala. Odlična je i stvarno super izblenda puder i korektor. Košta nekih 40-ak kuna.


Toliko od mene za danas. Nadam se da vam se post svidio. Pooozz.


Pinkyworldgirlss :*








Nema komentara:

Objavi komentar