subota, 3. listopada 2015.

Moja lista želja!

Pozdrav svima,
nažalost na blogu me nije bilo već nekoliko dana i ispričavam se zbog toga. Jednostavno nisam stigla zbog školskih obveza. No krenimo na današnji post.
Za danas sam vam odlučila pokazati moju listu želja. Pa krenimo.
 
1. MAC šminka:
MAC šminku zapravo dugo želim isprobati. Ali,nažalost nemam ju gdje kupiti jer ovdje kod nas u Hrvatskoj nema MAC drogerija. Čula sam sve pohvale o ovim stvarčicama i čitala mnogo recenzija. Nadam se da ću ubrzo uspjeti naći gdje da ju kupim!

2.Džemper:
Zapravo već jako dugo tražim ovakav džemper. Takvog kroja i printa. Ja jakoo volim nositi džempere i zapravo zato volim i zimu.  Jako mi je žao što ga ne mogu nigdje naći,no ako netko naiđe molim vas javite mi. 


3.Urban Decay naked paleta:
Treća i zadnja stvar koja je na mojoj listi želja je Urban Decay naked 3 paleta. Također sam čula zaista sve pohvale o ovoj predivnoj paleti i nadam se da ću je uskoro kupiti!

Toliko od mene za današnji post. Nadam se da vam se svidio. Sutra vas očekuju favoriti 9. mjeseca. Pozz!

Pinkyworldgirls :*

Nema komentara:

Objavi komentar